Новини

Новий кран КА-40 на ринку вантажопідіймальної техніки.

Спеціалістами ТзОВ “Надрагідробурмаш  завершено останній етап у створенні нового автомобільного крану КА-40.

На протязі  3 місяців проведенні всебічні випробування, в процесі яких, була перевірена вантажна характеристика на всіх довжинах стріли, стійкість крана у всій зоні роботи, динаміка механізмів  на всіх режимах роботи.

Разом з спеціалістами НВП “Елекран” відпрацьовано і перевірено програмне забезпечення апаратури захисту крана нового покоління ПЗК-30.

Були проведенні всі необхідні заміри  ергономічних і екологічних показників  лабораторією..промислової токсикології Львівського національного медичного інституту ім. Данила галицького…..

Проведені  випробування крану КА-40 (базове шасі Камаз 6520(Євро5)), як дорожнього транспортного засобу, в акредитованому випробувальному центрі -ТОВ «Інтертрансгруп» -Центр діагностики та підтвердження відповідності дорожніх транспортних засобів з отриманням “Сертифікату відповідності транспортного засобу”.

Згідно вимог Технічного регламенту безпеки машин НТА” Підйомні споруди, м. Одеса проведені випробування крана за результатами яких отриманий сертифікат перевірки типу.

І на завершення,  проведені приймальні випробування крана за участю представників Держспоживнагляду , головного управління Держпраці у Львівській області, Інституту проблем надійності машин і споруд, м. Львів,  НТА” Підйомні споруди” м. Одеса, головного управління нацполіції у Львівській області.

DSC_0005

Більш детально про експлуатаційні особливості крана.

При проектуванні крана особливу увагу було звернута на безпеку і комфортність роботи машиніста і надійність роботи всіх вузлів і систем крану.

Для цього  на крані  встановлена кабіна з сучасним дизайном з панорамним переднім склом і зсувними дверима, яка  має підвищену жорсткість за рахунок застосування в каркасі металевих прямокутних профілів. В кабіні передбачений сучасний інтер’єр, що включає сучасне крісло оператора, з вбудованими у підлокітники сидіння джойстиками електронного пропорційного керування, що  забезпечує плавність, легкість і точність керування. Знижується стомлюваність оператора, покращується безпека й підвищується продуктивність його роботи.   Надано також увагу забезпеченню ергономіки та підтриманню належного мікроклімату в кабіні. Застосовані нові типи облицювальних панелей, клеєні вікна, кондиціонер “DIRNA”(Іспанія), та опалювач WEBASTO” (Німеччина) з автоматичною електронною системою підтримки заданої температури в кабіні.

кабіна

Безпечну роботу крана забезпечує комплекс приладів і пристроїв, у тому числі мікропроцесорний обмежник навантаження ПЗК-30 із цифровою індикацією параметрів роботи на дисплеї в кабіні машиніста. Прилад автоматично здійснює захист крана від  перевантаження і перекидання, оснащений системою координатного захисту крана, необхідної для роботи в стиснутих умовах, має вбудований модуль захисту крана від небезпечної напруги для роботи поблизу ліній електропередачи і блок телеметричної пам’яті “чорний ящик”, що фіксує робочі параметри і ступінь завантаження крана протягом усього терміну служби.

На крані передбачена опція радіокерування  приводом поворотно-висувних опор і кранових операцій з виносного бездротового   пульта.   Застосована і адаптована система радіокерування компанії “Radiomatic” (Німеччіна). Радіус дії системи до 300м.

 Застосування радіокерування підвищує безпеку і покращує умови роботи оператора, так як є можливість вибрати оптимальне місце керування, що дозволяє швидше і точніше виконувати необхідні операції.

Значній увазі також надано надійності роботи гідросистеми крану. В гідрообладнанні  крана застосовані  з’єднання трубопроводів та ущільнення провідних світових фірм: “Parker”(Німеччина) “Simrit”, “Kastas“, розподільча та клапанна апаратура   компаній Sauer-Danfoss, Сaproni, Badesthost. PSM, Hidropnevmotehnika та інші. Гідроциліндри виготовленні із високоточних готових труб — для гільз застосовані хонінгуванні труби з точністю внутрішніх діаметрів Н8,  для штоків — зовні хромовані  труби з точністю f7.

Одним з головних завдань було полегшення конструкції стріли і збільшення її несучої здатності та забезпечення ремонтопригідності, що було вирішено застосуванням  високоміцної сталі з границею текучості  Ϭт = 700 Мпа, застосуванням гнутих профілів для виготовлення секцій, застосуванням конструктивних рішень зі  збільшення стійкості телескопічних гідроциліндрів.

Стріла крана телескопічна, 4-секційна  довжиною 34 м, з приводом висування секцій двома гідроциліндрами з ходом 7,2 м і канатним 4-вітковим поліспастом. Поперечний переріз секцій стріли виконано у вигляді 7-кутого  багатогранника з радіусами згину R80 мм.

DSC_2709

Враховуючи те, що нижні профілі секцій, які працюють на згин та стиск і тому більше навантажені ніж верхні профілі ,  виконані з  листів більшої товщини, крім цього рознесені зони навантажень від згину та зони  місцевих навантажень від опорних повзунів,  значно підвищена несуча здатність  стріли.

Для збільшення несучої здатності довгоходових гідроциліндрів висування секцій стріли застосовано конструкцію з відкритою порожниною штока.

Застосовано також інший принцип закріплення штоків висування секцій в стрілі – жорстке закріплення штока з можливістю компенсації неточності виготовлення металоконструкцій. Таке закріплення підвищує стійкість штоків і відповідно несучу здатність циліндрів .

Слід відмітити, що при проектуванні стріли в її конструкції було передбачено високий рівень ремонтопридатності, що забезпечується     уніфікацією опорних поліамідних плит — поперечний профіль плит для всіх секцій однаковий, відрізняється тільки довжиною, повністю уніфіковані на всіх секціях також елементи встановлення і кріплення передніх нижніх і верхніх та задніх  плит в стрілі.

DSC_2717

Поворотна рама – конструкція елементів приєднання бокових стойок і задньої стінки до основи поворотної рами,  елемент задньої стінки виконано у виді циліндричної поверхні з радіусом  близьким до траєкторії доріжок кочення. Така форма рами рівномірно розподіляє навантаження на всі болти кріплення опорно-поворотного пристрою  в задній частині рами  (в традицій-них конструкціях крайні болти у місцях розміщення бокових стійок  несуть основне навантаження і є слабким місцем).

Поворотно-висувні опори – застосовано оригінальна конструкція  опорних гідроциліндрів. Гідроциліндр закріплюється шарнірно штоком за верх циліндричної обойми опори, а гільза розвернута вниз і виконує  роль опорного  елемента (замість штока в традиційних конструкціях). Гільза центрується  в обоймі опори конусними розрізними вставками. Таке розміщення опорного гідроциліндра збільшує його несучу здатність.

Висока якість виготовлення крана забезпечена тим, що  всі основні металоконструкції крана — опорна і поворотна рами, балки поворотно-висувних опор, секції стріли виготовлювалися на спеціалізованому заводі в Турції, решта вузлів на виробничих потужностях нашого підприємства, в тому числі всі складові частини гідро і електрообладнання, елементи облицювання та інші.   В проектуванні і виготовленні приймали участь досвідченні спеціалісти, які в свій час складали основу відділу перспективних розробок  та експериментального цеху Дрогобицького заводу автомобільних кранів. Кран КА-40 успішно витримав приймальні випробування і рекомендований до серійного випуску.

                                                                           Провідний інженер               Швідлер О.П.

                                                                          Начальник відділу ОП          Дейнека О.Є.

UA-72185042-1