Jun 19 2016
Ремонт ОПП
Опорно-поворотний пристрій призначений для передачі навантаження від поворотної частини платформи на неповоротну (ходову) частину машини і дає можливість поворотній рамі вільно обертатися відносно ходової частини. На автомобільних кранах застосовують три типу опорно-поворотних пристроїв: малокатковие, кулькові і нормалізовані роликові.
В даний час найбільш поширеним типом поворотних пристроїв, що використовуються в автомобільних кранах, є поворотний пристрій з суміщеними опорами (кульковий або роликовий кола). Вони являють собою кулькові або роликові підшипники великих розмірів. За своїми експлуатаційними характеристиками ці кола компактні (мають малі висоту і масу, вільний внутрішній простір), надійні, довговічні, прості в обслуговуванні.
Опорно-поворотні пристрої підлягають вибракуванню при наявності тріщин будь-якого розміру і розташування, облом зуба вінця, при задираки утворює доріжки кочення, що не може бути виправлена механічною обробкою (зачисткою), а також при зносі доріжок і тіл кочення (що виражається в збільшенні зазору між рухомою і нерухомою частинами опори при додатку моменту), що створює перекіс більше 0,004.
При установці опорно-поворотних пристроїв після ремонту (заміни роликів, кульок) вони монтуються на місці збірки з кутовим зміщенням кілець щодо становища на рамі, яке кільця займали до ремонту, на 180 °.